Το τριήμερο 29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη των μαθητών της Στ’ τάξης στην Αθήνα και στη Βουλή των Ελλήνων. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους ιστορικούς χώρους του Κοινοβουλίου, γνώρισαν την ιστορία του, ξεναγήθηκαν στην αίθουσα της ολομέλειας καθώς και στην έκθεση που φιλοξενείται στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος», η οποία με μοναδικά εικαστικά και αρχειακά τεκμήρια αφηγείται την πορεία του ελληνικού λαού προς την Ελευθερία. Ακρόπολη, Μουσείο Ακρόπολης, Ζάππειο Μέγαρο, Καλλιμάρμαρο, Εθνικός Κήπος και Προεδρική Φρουρά ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους. Μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές μας!!






