Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2024 – 25, θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30 π.μ.
Οι μαθητές /τριες θα προσέλθουν στο σχολείο από τις 8:15 π.μ. με άδειες τσάντες για να πάρουν τα βιβλία τους. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων θα προσφέρει σε κάθε μαθητή/τρια τετράδια και αναλώσιμα. Τα παιδιά θα σχολάσουν στις 10:00 π.μ.
Οι μαθητές/τριες της Α΄τάξης θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται από γονέα ή κηδεμόνα.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Δασκάλων σας εύχονται μια Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Φέτος τον Αγιασμό τέλεσε ο π. Χρήστος από τον Ι.Ν. Αγίου Ελευθερίου. Μας τίμησαν με την παρουσία τους στην τελετή ο Δήμαρχος Παύλου Μελά, κ. Ασλανίδης, με τον Γενικό Γραμματέα κ. Ίδα, ο Υπεύθυνος του πρωθυπουργικού Γραφείου κ. Παπαγεωργίου και η Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, κ. Μπούτσκου. Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων δώρισε στα παιδιά την πρώτη γραφική ύλη της νέας χρονιάς.