Με λαμπρότητα γιορτάστηκε φέτος η γιορτή της Σημαίας και της 28ης Οκτωβρίου 1940 , χωρίς τις απαγορεύσεις και τα μέτρα εξαιτίας του κορωνοϊού , από τους μαθητές των τάξεων Β1-Β2-Δ. Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά για την όμορφη γιορτή που μας ετοίμασαν!



