Μια ξεχωριστή ημέρα υγείας, γεύσης και κίνησης στο σχολείο μας!
Την Παρασκευή που μας πέρασε, η αυλή του σχολείου μας γέμισε με χαμογελαστά πρόσωπα, υγιεινές λιχουδιές και πολλή ενέργεια! Με αφορμή την Ενότητα 12 της Γλώσσας και την ενότητα 5 στη Μελέτη Περιβάλλοντος, όπου γνωρίσαμε την τροφική πυραμίδα και τη σημασία της σωστής διατροφής, αποφασίσαμε να κάνουμε τη θεωρία… πράξη!
Τα παιδιά, αφού έμαθαν να ξεχωρίζουν τις ομάδες των τροφών, ανέλαβαν μια νόστιμη αποστολή: να φέρουν μαζί τους ένα υγιεινό, σπιτικό πρωινό, που να περιλαμβάνει επιλογές από όλες τις διατροφικές ομάδες.
Το «Υγιεινό Πικνίκ» μας
Στρώσαμε, λοιπόν, στην αυλή του σχολείου και απολαύσαμε όλοι μαζί ένα υπέροχο πικνίκ κάτω από τον ήλιο! Φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, σπιτικά σνακ και δημητριακά γέμισαν το τραπέζι μας, αποδεικνύοντας ότι το υγιεινό μπορεί να είναι ταυτόχρονα και απίστευτα νόστιμο.
Διατροφή και Άσκηση πάνε μαζί!
Η δράση μας όμως δεν σταμάτησε εκεί. Καθώς η σωστή διατροφή συνδέεται άρρηκτα με τη σωματική άσκηση για την επίτευξη της συνολικής μας ευεξίας, τη σκυτάλη πήρε ο γυμναστής μας. Υπό την καθοδήγησή του, τα παιδιά συμμετείχαν σε οργανωμένα ομαδικά παιχνίδια, τρέχοντας, γελώντας και κατανοώντας στην πράξη πώς οι «καλές» τροφές μάς δίνουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να είμαστε δραστήριοι και υγιείς.
Μέσα από αυτή τη βιωματική δράση, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας αντιλήφθηκαν ότι η υγεία είναι ένας συνδυασμός σωστών καθημερινών επιλογών: τρέφομαι σωστά, γυμνάζομαι συχνά, νιώθω καλά!
Ευχαριστούμε θερμά τον εκπαιδευτικό της Φυσικής Αγωγής κύριο Χρήστο Παράσχο για το γεμάτο ενέργεια πρόγραμμα, και φυσικά τους γονείς που στήριξαν με τόση προθυμία αυτή την προσπάθεια, προετοιμάζοντας τα υγιεινά καλάθια των παιδιών!

































