ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Τα παιδιά του Ε2 αποφάσισαν να φέρουν την Άνοιξη στο σχολείο μας.Έφεραν από ένα λουλούδι και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα του.Άλλωστε πόσο πιο όμορφη θα ήταν η πόλη μας αν όλοι φυτεύαμε από ένα λουλούδι!!!!!

1000027050 1000027049 1000025694