Την Τετάρτη 29 Απριλίου τα τμήματα Ε1 και Δ2 συμμετείχαν σε μια πολύ σημαντική δράση στα πλαίσια προγραμμάτων του Ενεργού πολίτη.


Την Τετάρτη 29 Απριλίου τα τμήματα Ε1 και Δ2 συμμετείχαν σε μια πολύ σημαντική δράση στα πλαίσια προγραμμάτων του Ενεργού πολίτη.


Με μεγάλη χαρά οι μαθητές της β΄τάξης, του Δ1 τμήματος και του Ε2 τμήματος υποδέχτηκαν τη φιλοζωική οργάνωση Αδέσποτος Πλανήτης. Οι εκπρόσωποι της οργάνωσης μίλησαν στους μαθητές για την προστασία των αδέσποτων ζώων, τη σημασία της υπεύθυνης φροντίδας τους και τον σεβασμό προς όλα τα ζώα.
Μέσα από συζήτηση και παραδείγματα, οι μαθητές ενημερώθηκαν για το έργο των εθελοντών και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα φιλοζωίας και προσφοράς προς την κοινότητα. Ιδιαίτερη χαρά αποτέλεσε το γεγονός ότι στη δράση συμμετείχαν και μαθητές μαζί με τους δασκάλους τους από την Ιταλία, τους οποίους φιλοξενούμε στο σχολείο μας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+.
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια σημαντική δράση Ενεργού Πολίτη, καθώς βοήθησε τους μαθητές να αναπτύξουν αξίες όπως η υπευθυνότητα, η αλληλεγγύη και ο σεβασμός προς τα ζώα και το περιβάλλον.

Την Τετάρτη 4/3/2026 οι μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια
ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και γευστική εκπαιδευτική επίσκεψη στο εργοστάσιο Gellissimo,
το οποίο ειδικεύεται στο χειροποίητο παγωτό, στις τραγανές βάφλες και στις μοναδικές
πραλίνες.
Κατά την άφιξή μας, οι υπεύθυνοι του εργοστασίου μάς υποδέχτηκαν θερμά και μας
ξενάγησαν στους χώρους παραγωγής. Πριν ξεκινήσει η περιήγηση, φορέσαμε όλοι τα
απαραίτητα προστατευτικά – σκουφάκια, ποδιές και ποδονάρια – ώστε να τηρούνται οι
κανόνες υγιεινής που απαιτούνται στην παρασκευή τροφίμων.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα στάδια παραγωγής του
παγωτού και των άλλων γλυκών προϊόντων, να μάθουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για
τα υλικά που χρησιμοποιούνται, αλλά και να συμμετάσχουν ενεργά σε ορισμένα στάδια της
διαδικασίας. Η εμπειρία αυτή ενθουσίασε τα παιδιά, καθώς ένιωσαν για λίγο «μικροί
ζαχαροπλάστες».
Στο τέλος της επίσκεψης, οι μαθητές μας έλαβαν ευχάριστα και… εύγευστα δώρα,
κλείνοντας με τον πιο γλυκό τρόπο αυτή τη μικρή εκπαιδευτική «απόδραση».
Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια όμορφη εμπειρία μάθησης και ψυχαγωγίας, που συνδύασε
τη γνώση με τη χαρά της δημιουργίας και άφησε στα παιδιά γλυκές αναμνήσεις.


Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές της Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΔΑΚ Ευόσμου, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αρχαία Ελληνικά Παιχνίδια».

Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια όμορφη χριστουγεννιάτικη δράση, ψάλλοντας τα παραδοσιακά κάλαντα στη γειτονιά τους. Με τις καθαρές φωνές τους, τα χαμόγελα και το γιορτινό τους πνεύμα, μετέφεραν το μήνυμα των Χριστουγέννων σε μικρούς και μεγάλους.
Η δράση αυτή έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας, να καλλιεργήσουν το ομαδικό πνεύμα και να νιώσουν τη χαρά της προσφοράς και της συμμετοχής στην τοπική κοινωνία. Οι κάτοικοι της γειτονιάς υποδέχτηκαν τα παιδιά με ζεστασιά και συγκίνηση, ανταμείβοντάς τα με θερμά χειροκροτήματα και ευχές.
Τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουν ουσιαστικά στη διατήρηση της πολιτιστικής μας παράδοσης και ενισχύουν τους δεσμούς ανάμεσα στο σχολείο και την κοινότητα. Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα και ένα Ευτυχισμένο Νέο Έτος!

3 Δεκεμβρίου, τιμούμε την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Στο σχολείο μας, αυτή η
ημέρα έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς μας δίνει την ευκαιρία να συζητήσουμε, να μάθουμε και να
δεσμευτούμε ξανά για τις αξίες της ισότητας, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
Η αναπηρία είναι μέρος της ανθρώπινης εμπειρίας. Η ημέρα αυτή δεν είναι απλώς μια
υπενθύμιση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν, αλλά κυρίως μια ευκαιρία να αναδείξουμε τα
δικαιώματά τους.
Στόχος μας είναι ένα σχολείο προσβάσιμο για όλους.
Με βάση τα παραπάνω, οργανώθηκαν δράσεις στο σχολείο μας από 1/12 μέχρι 3/12, που
αφορούσαν την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την αναπηρία.
Την 1/12 ήρθε στο σχολείο μας εκπρόσωπος από το Χαμόγελο του Παιδιού, για να μιλήσει στα
παιδιά της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ για τη συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία.
Οι εκπαιδευτικοί των δύο τμημάτων ένταξης, Αλεξίου Τάνια και Μάνου Κωνσταντίνα, ανέλαβαν
την παρουσίαση- ενημέρωση των παιδιών στις τάξεις Α’, Β’ και Γ’ στις 2/12 και 3/12.
Στις 3/12 η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας, Χουνου Μαρία συνόδευσε παιδιά της Δ’ τάξης στο
ΕΕΕΕΚ Κορδελιού και συμμετείχαν σε κοινές δράσεις με μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.
Ας χρησιμοποιήσουμε τη συγκεκριμένη ημέρα ως αφορμή για να γίνουμε καλύτεροι-ες φίλοι-ες,
καλύτεροι-ες συμμαθητές-τριες και καλύτεροι άνθρωποι. Ας μάθουμε να συνεργαζόμαστε, να βοηθάμε
όταν χρειάζεται και, κυρίως, να αναγνωρίζουμε ότι η δύναμή μας βρίσκεται στη μοναδικότητα του
καθενός μας.
