ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ

Την Τετάρτη 29 Απριλίου τα τμήματα Ε1 και Δ2 συμμετείχαν σε μια πολύ σημαντική δράση στα πλαίσια προγραμμάτων του Ενεργού πολίτη.

Έβαλαν τα δυνατά τους και καθάρισαν τα δυο μεγάλα πάρκα που είναι κοντά στο σχολείο μας.
Συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τους χώρους πρασίνου της γειτονιάς μας και υποσχέθηκαν ότι θα είναι πιο ενεργοί πολίτες στο μέλλον.
1000025541 1000025542 1000025543 1000025544 1000025545