Την Τετάρτη 29 Απριλίου τα τμήματα Ε1 και Δ2 συμμετείχαν σε μια πολύ σημαντική δράση στα πλαίσια προγραμμάτων του Ενεργού πολίτη.
Έβαλαν τα δυνατά τους και καθάρισαν τα δυο μεγάλα πάρκα που είναι κοντά στο σχολείο μας.
Συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε τους χώρους πρασίνου της γειτονιάς μας και υποσχέθηκαν ότι θα είναι πιο ενεργοί πολίτες στο μέλλον.




